söndag 20 november 2011

Uppdatering & Pladder


Ja som ni märkt så har jag vart rätt dålig på att blogga på senaste tiden. Kan mest bero på skolan. Har så mycket och känner mig lätt stressad. Ska nu under veckan lämna in historia, engelska, svenska, kolla upp matten, göra stort prov i idrott, prov i historia... ÖRK! Lyckligtvis har jag den underbara pilottiden, och framför allt teckenspråket som faktiskt får mig att släpa mig till skolan på måndagar och fredagar. Dock tror jag att provet i idrott får vänta samt några inlämningar, för just nu känner jag mig duktigt stressad och det går INTE ihop med min sömn.


Sömnen är nämligen åt helvete. Antingen sover jag 17 timmar om dygnet, eller så sover jag bara 3. Oftast är jag sjukt pigg på kvällarna (som nu) och så trött så jag somnar om dagarna. Blutsaften hjälper inte tycker jag, mår istället bara så jävla illa av den. Men ska fortsätta ta den ändå, för att ge den en andra chans. Gick inte ut hela kuren förra gången (för tre år sedan eller något).

Hade teaterinspelning idag på skolan :) Riktigt kul, men var SÅ TRÖTT hela dagen!

Upp vid tio, sovigt dåligt. Duscha håret och äta frukost.
Sätta igång datorn och ta panodil och lugna ned mig p.g.a. mensvärk.
Pappa kör in mig
Vi kör stenhårt från 13:00 - 19:00

Kommer hem och är precis slut... Har suttit och spelat sims och taggat ned lite, skrivit lite på historian. Ska snart lägga mig.


Åh, en bra grej; Mamma åkte till Spanien igår med Susanne (Neas mamma) och Suss (deras kompis). Tydligen tog hon med sig MIN tandborste! Så nu får jag köpa en ny för jag kan inte gå runt och inte borsta tänderna en hel vecka. Tror jag gör det imorgon, finns billiga tandborstar på Konsum.


Ska byta header igen innan bloggandet kommer igång. Kommer mer satsa på att skriva om ritandet och samlandet också vid sidan av att bara ha bloggen som "MIG MIG MIG!"-blogg. Blir roligare för folk att läsa och för mig att skriva.

Nej, nu ska jag skriva historia... Bokstavligt talat, och sedan sova. Är skittrött (förvånad?) och har teater imorgon också. ÖRH! Aldrig en lugn stund... Och fucking helvetes mensvärk har man också! ÖÖH!! TT.TT

Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar