lördag 31 december 2011

2011 Recap!

JANUARI



Väntade på besked om man skulle se MCR live i Stockholm eller ej. Ville gå som fan 



Lekte som fan med webben xD (Och nej, den första bilden är långt ifrån seriös. Haha!)


Lyssnade på väldigt mycket musik denna månaden, och började av någon anledning prata väldigt mycket med Vasu-puckot. Höhö.



FEBRUARI


Började ha hästsvans eftersom jag blev dödstrött på min frisyr och mitt hår.

Började rita som fan och öva upp mig där.


Lade upp hela Resan på Egen Risk, vilket även var det första spel jag helt lade upp på Youtube  

Fick reda på att det inte blir någon MCR-konsert för min del. Besviken, sur och ledsen 


Ser The Three Caballeros för första gången på över 7 år och blir fast i den igen xD 

Tar en paus från Deviantart i och med att jag inte får in bilderna i datorn.


Började göra Multilanguages


Köpte min första kamera!! Nikon 3100  


Klippte mig och färgade mig för första gången i mitt liv. Mörkbrunt blev det  

Hade min första s.k. "fest". Gick åt helvete, och jag har fortfarande inte vart på fest hos någon annan så det är dem som får ordna det nästa gång xD


MARS


Inte ett skit hände


APRIL



Blev av någon anledning galen i Jönssonligan / Olsen Banden. Fan det roligaste som finns att kolla på däremot då jag hade INGET emot det x'D 


MAJ, JUNI och JULI


Gjorde inte ett skit på hela sommaren. Värsta sommaren NÅGONSIN!


AUGUSTI


Blev beroende av te 

Längtade till skolan började eftersom sommaren hade vart skit.

Började på teckenspråk i skolan. Fy HELVETE vad kul det är! 

Tog ut tandställningen :D

Hade bra sömnvanor under en kort period.


SEPTEMBER


Fick bettskena i munnen som efterbehandling med tandställningen.

Ritade mycket under en kort period igen.


OKTOBER


Mamma och pappa var i Turkiet. De tog hem beroendeframkallande turkiskt te som smakade äppel   


Väntade ivrigt på Tintin-filmen   Såg den också till slut, BÄSTA FILMEN EVER!! ... Ok, kanske inte, men den var JÄVLIGT bra!

Kalles pappa får cancer 

Hade en helt ok födelsedag, utan magsjuka denna gången x)


NOVEMBER


Kalles pappa gick bort otroligt hastigt 

Deppig månad. Ångest och nedstämdhet. Längtade ihjäl mig till December bara för att få slut på eländet.


DECEMBER


Ingen julglädje whatsoever, och det suger extremt!

Ingen snö heller, suger!

Längtade till sommaren och funderade ut en massa saker man skulle kunna göra.

Längtar ivrigt till nästa år för att se vad som kommer hända då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar