lördag 24 december 2011

GOD JUL!


Ja precis, god jul :D


Lägger in lite julbilder imorgon, orkar inte just nu. Är helt trött efter en dag full med folk och fä. Martin och Kenneth, Josefin och Mattias, Jenny, Anders, mamma och pappa, och så jag. God mat, men hade så jävulsk mensvärk så kände mig aldrig hungrig eller mätt, och ville inte äta för mycket. Det är synd, jag älskar julmat (börjar nog bli vuxen eller något) så det är alltid lite synd att lämna kvar mat som är god. 

Kändes dock inte alls som julafton idag. Hade ingen julkänsla ALLS, inte ens under Kalle Anka. Bara under slutet när When you wish upon a star spelades. Då var jag lugn, och då kändes det så jävla bra. Men annars har det inte vart något alls. Kunde lika gärna vart midsommar, fast inomhus inomhus. Så lite julkänsla var det. Synd, och trist. 

Sedan kom även Susanne och Nea mitt i Karl Bertils julafton :) Så de har nästan precis åkt hem. Satt och pratade och mös, och jag förklarade Creepypasta och Heroes3 för Nea x'D Nu sitter även Johanna ute i köket med Jenny och mamma. Hon hade jobbat hela dagen och åkt från Kalmar. Nu dricker de kaffe och ser på sällskapsresan, och här sitter jag och nördar HOMM (HeroesxD 

Men just nu känner jag bara att vänta efter det nya året! Ska ha ett fotoår, med olika teman varje månad för att förbättra min fotande. Se om jag hinner dock, ha många planer nästa år :) 

Nu i mellandagarna blir det att koppla av som fan. Vänta på mitt spel och min bok, och bara ta det lungt. 

Ha en riktigt bra jul på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar