söndag 18 december 2011

Helg hos Syrran

Spenderade helgen med syrran i Göteborg. Mamma och pappa var med också. Åkte bil upp i fredags när jag kom hem från skolan, och kom hem idag. Är så jävla trött som vanligt, trots att jag sovit bättre i helgen än jag brukar göra... Fuck! Inga bilder fick jag heller, trots att jag hade med mig kameran. Skrattade för mycket  x) 
Vi vandrade omkring och träffade syrrans nya tjej på lördagen, fast pappa var kvar i lägenheten. Vi gick runt i Alingsås och kollade. Jävligt fin stad alltså  Vill dit på sommaren och fota sönder kameran! Sedan köpte vi fika och fikade hos henne (för precis alla fik var upptagna!). Hon hade en jättemysig lägenhet och världens sötase katt  Sedan åkte vi hem till Jenny i Mölndal igen och åt. Sedan kollade vi på Harry Potter & Hemligheternas kammare på kvällen. Mycket mys  

Ska spela in lite barnspel nu och äta kakor. Har ingen ork ALLS till skolan nu de sista dagarna, men det får väll gå. Såg lite snö på vägen hem, det hade snöat på vägen nedanför Göteborg. Inte mycket men det var ändå vitt lite överallt  Vill ha snö här också... Känns inte alls som December. Min älskade månad, och det känns bara skit... 

Mors ~ 

PS: Är det bara jag eller har Blogger ändrat om? Istället för "lägg till video" och "fetstil/kursiv stil" så har jag en extra "Förhandsgranskning"-knapp... Wierd, och dumt! Ge mig mina knappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar