onsdag 21 december 2011

Julmys


Hallå tomtenissar!

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva dagen. Men MYS med stora bokstäver i alla fall :D Först estetmys med mentorerna och klassen. Hemabakad fika, tända ljus, julmusik i bakgrunden och bara snacka en massa. Asmysigt! 

Sedan hade vi historia där vi kollade på Julfirandet i Katthult, Emil i Lönneberga alltså. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR Astrid Lindgren, så det var en helt underbar lektion  

Hem och vila lite. Äta (fast var redan mätt som fan efter fikat och julmaten i skolan) och sedan har jag inte gjort ett skit, som vanligt. Funderar på att lägga mig snart, ska bara rita en julbild :3

Satte precis på lite Dansk julmusik. De har många sånger som är finare än svenska jullåtar... Se på fan, jag får till och med julkänsla... FÖRSTA GÅNGEN i December som jag har julkänsla... Det är fan inte sant .__.' Så ska nog städa undan också, bara för sakens skull och för att GAH JUL!!!

Nu fick jag denna låten bara för det. Jag bara AVGUDAR denna, får mig alltid att skratta som fan!! ;


Nu ska jag rita, städa och sova... I den ordningen xD

Mors igelkott ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar