torsdag 29 december 2011

Kvällsprat


Vaknade vid 15:50 idag (igår)... Ångest som fan, mörkt när man steg upp. Men det är lov, så ångesten gick snabbt över. En helt ok dag annars, lugnt och skönt. Fick mitt spel idag  Men den fungerar bara på mammas dator. Huvusaken är i alla fall att det fungerar :)


NYA FRISYREN! YAY! 

Både längtar och o-längtar till nyårsafton. Nea, Josse och Claes ska hit, så det blir ju kul. Är bara lite orolig över att man kommer må lika dant som på förra nyårsdagen... Gud jag vill INTE att 2012 ska bli ett dåligt år det också. Det räcker nu! 2012 ska vara ett år med bra skolgång, en varm sommar med mycket som händer och en vinter med mycket snö! ... Och gärna kärlek också. Mår lite värre ju äldre man blir utan ett förhållande. Inte för att jag är desperat, men man undrar lite när ens drömprins eller drömprinsessa kommer. 

Sitter och lyssnar på Alice Babs och allmän 40-talsmusik. Ska nog snart övergå till Chantal och lite 60-talsmusik istället  Har bett pappa fixa en plywood-skiva till mig, som jag kan klistra fast klädes-inspiration på. Hedanefter när jag köper kläder ska det vara rutigt eller 60-talsinspiretat. Kepsar, vida jeans, randigt, svart-vitt, hängslen och lite pojkiga kläder är också uppskattad. Nu ska jag hitta en stil jag gillar! Är småtrött över att inte ha någon direkt stil att gå efter. 



Hittade en "rekomderade klipp"-ruta idag också som faktiskt innerhöll klipp jag gillar! Alla tre! ; 

Det var lite kul tyckte jag xD

Syrran är gravid igen! Så jävla roligt! Hon var på sitt första ultraljud idag :3 Beräknas komma runt juli, så det blir ju en sommarunge. Trist, jag föredrar höst eller vinter-barn xD Ska bli roligt ändå! 

Nej, nu ska jag rita lite tror jag, och fortsätta skriva på min serie. Man måste ju komma någon vart! 

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Hoppas du vill vara med oss under nyår, annars känns det ju dumt o dyka upp om du inte känenr för att :/

    SvaraRadera
  2. Jo det vill jag xD

    /My som inte orkar logga in

    SvaraRadera