fredag 23 december 2011

Medeltids Krigs-spel

Sitter och kollar på lite gameplays från Heroes (of might and magic) och Stronghold. Antar att det är den lilla spel-pojken inuti mig men jag älskar sådana här spel! Att få styra över människor, bygga upp, kriga, se fienden förintas inför din övermäktiga armé och sedan bara ta över en massa land, det är fan det roligaste som finns :D







Dock har jag inget spel själv utan har alltid fått snylta hos gamla barndomskompisar (killar såklart, sällan jag ser tjejer som gillar sådana här spel). Men nu fick jag nog och fick mamma att beställa Heroes 3 till mig 8D Kostade bara 68 kr med frakt (SÅ JÄVLA BILLIGT   ) så hon bjöd på det som en julklapp. Awesome!

Nu ska jag fortsätta kolla. När mamma åkt till jobbet ska jag städa. Julafton imorgon, och det känns som vi är i September eller något... Sjukt.

Mors igelkott ~

2 kommentarer:

  1. Du borde spela Age of Empires :3 Älskar de spelen ♥

    SvaraRadera
  2. Nja, tycker de spelen är sådär xD Har dock spelat det första (har t.o.m. haft det) och det tycker jag är skitkul.

    // My

    SvaraRadera