söndag 15 januari 2012

15 Januari 2012


Vilat och kollat på TV hela morgonen 
Uppe till fem inatt eftersom jag väntade på att en jäkla film skulle ladda på datorn -v-'

Nu har jag precis spelat lite Roller Coaster och är hungrig som FAN! ..
Borde lära mig att äta frukost tycker jag. 

Börjar inte fören vid ett imorgon, vilket är mycket skönt  Drömde dock inatt att det var måndag och vi ändå hade en massa lektioner ändå. Tänkte hela tiden "var tog min ledighet vägen?"

Syrran är lite ängslig. Hon går in i vecka 16 imorgon, så det kan man förstå

Bloggen är väldigt bildlös tills vidare eftersom jag är inne i ett stressigt skede just nu. Rummet ska städas och göras om (just nu är det helt åt helvete med saker här) och jag försöker fortfarande få ordning på min sömn om vardagarna

Nu ska jag inte göra ett skit, bara koppla av. Väntar på mat... MAAT!


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar