fredag 20 januari 2012

Ehm... Hej?



Ja nu tänker ni, "VA!? VAD gör du uppe såhär sent!? Du som har sömnproblem och allt! SOV! NU!". Jag tänkte testa en ny teknik, "årskurs 8"-metoden som jag kallar det. Att för en gångs skull stanna vid datorn så länge så att jag sedan kan lägga mig och förhoppningsvis vara tröttare än om jag lagt mig vid 24:00.

Vid fem över två hade jag tänkt lägga mig. Blir nog bra, är nog lagom trött då.

Jag var rätt smart. Vi har inte så kallt vatten i kranarna, så jag ställde in en kanna vatten i kylen eftersom jag föredrar att dricka kallt vatten. Det fungerar! Jag dricker minst ett glas iskallt vatten per dag nu. Det är så gott, släcker törsten galant och fungerar perfekt för att bli tröttare.

Nej, nu ska jag lyssna på vaggvisor.

Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar