måndag 16 januari 2012

Gissa vad jag gjorde inatt?

Jag STÄDADE! Tyst som en stum mus var jag uppe och stökade, vek ihop kläder och så vidare.
Jävlar vad tyst man är om man bara vill xD

Hade tänkt göra ett långt blogginlägg idag med bilder och dylikt, men jag är alldeles för trött. Ironiskt eftersom jag städade inatt... Men kan man inte sova så. Somnade dock direkt efteråt så det var skönt.

Nu ska jag rita lite, spela lite PC-spel och sedan sova. För är som sagt pissetrött...


Ni får en liten bild ändå. Ritad för någon vecka sedan.


Natt ~

1 kommentar:

  1. Vilka speciella bilder du målar, gillar din stil!

    Sv: åååh jag kan inte låta bli att tycka lite synd om det barn du var... Inget kul att kissa i sängen så länge. Förstår att det inte riktigt funkar för alla. Skönt att det vände sen iaf :)

    kram kram

    SvaraRadera