onsdag 18 januari 2012

Hurpa durp onsdag

Hej! 8D

Ska börja bli mer aktiv med bloggen nu, för att jag vill! Vill så gärna ändra headern igen så den blir mer personlig, men har för mycket att göra för tillfället så det får vänta.

Snackade med en massa tonårsgrabbar igår på MSN xD Fan va kul det är att släppa ur sin inre fjortis och bara sluta vara fröken duktig. Det var riktigt kul! Slutade med att man lyssnade på fjortisdunk också, vilket jag i normala fall hatar. Höhö.

SKITHÅR!! Nu ska jag snart in och duscha, för jag är skitig. Måste klippa luggen snart. Funderar på att färga mig räv-röd i håret innan våren kommer :) Ska bli kul. Men jag gillar att vara brunett. Kommer nog bli det igen längre fram.

Kollade på Harry Potter & Dödsrelikerna del 2 med mamma igår. Skulle egentligen kollat på del 1 men den fanns inte tillgänlig, så vi såg tvåan x) Jag grät som en jävla bebis <'3 Och hon också, fast vi grät åt helt olika scener x'D Underbar film. HP for life!  *saknar Hogwarts.se ...*

Skolkat lite också. I måndags har jag egentligen fem lektioner, kulturhistoria -> svenska -> engelska -> teckenspråk -> kör. Men de tre första var inställda, så det var bara två lektioner. Så jävla gött! Igår hade vi idrott, men jag hade ingen jävla aning vart vi skulle vara. Dessutom skulle jag ändå inte vara med (var skridskor, och har inga skridskor tillgängliga) så kändes lite meningslöst. Dessutom följde jag med Nea till mottagningen här i Kallinge för hennes hand är CP xD Idag skulle jag haft historia, men orkade helt enkelt inte bara för en ynka lektion. Men jag svär, inga fler lektioner ska slippas undan! Vill inte riskera det.



Det är snö ute igen btw!!  Om det håller sig tills imorgon ska jag ut och fota snö :D Så får ni ÄNTLIGEN lite snöbilder !

Nej, nu ska jag in och duscha och sedan sova. Är astrött... Bara en lektion imorgon i alla fall, och det är ju skönt :)


Här får ni en till bild jag ritade för inte så längesedan


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar