måndag 2 januari 2012

Minnen & Problem

Läste igenom Familjen Bus's blogg eftersom jag inte har något bättre att göra. Hittade detta inlägget (länk) och kommer ihåg lite saker från när jag var liten. Jag har fortfarande minnen från när jag var runt 2-2½ år bara, som att jag älskar att sova i vagnen och kolla på träden uppe vid Lönnamohagen, eller som att jag ibland vaknade i vagnen och drog händerna över den där genomskinliga "duken" (den man brukar ha för så att inte solen ska vara så stark) eftersom den kändes så lätt under händerna.


Sådana minnen älskar jag luta mig till ibland 

Märks det att jag inte kan hålla mig tills jag blir moster föresten? Stacars syrran kommer få fullt upp med mig som kommer vara som ett plåster om de båda x'D  

Har för övrigt försökt hitta en högskola eller vidare utbildning inom animation, något som inte ska ligga allt för långt borta. Vill inte behöva flytta ännu, och inte heller pendla allt för långt. Karlskrona eller Karlshamn hade vart lagom. Men så ska man ju hitta skola också. Gah! 

Är hungrig, så nu ska jag hitta något att äta :)

Ledsen för bildlöst inlägg! 

Mors igelkott ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar