fredag 13 januari 2012

Örk hej bloggen

Tänkte uppdatera lite. Har så fullt upp med skolan och att få rätt väg på sömnen att bloggen tyvärr kommer lite i skymundan för tillfället. Även rummet har fått sina törnar, stök stök stök!

Just nu lyssnar jag på lite musik från Folk o Rackare;



Älskar dem så 



Åh jag längtar tills jag blir moster! Ni anar inte! :D
Häxan fäller nu, så hon är extra kelen också. Min lilla snutt  

Funderar på att göra om min header igen, och att lägga ned mycket tid på den denna gången.
Ska jag börja blogga bra igen måste bloggen vara hemtrevlig, vara snygg och vara "jag"

Lång dag i skolan "imorgon". Ska lägga mig nu, ville bara göra ett snabb-inlägg.
Inga bilder heller, det hinner jag inte med x)

Imorgon blir det i alla fall filmkväll med Nea och Josse. Blir skoj! 


Mors igekott ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar