måndag 9 januari 2012

SNÖÖÖÖ!!

Det snöar... DET SNÖAR!! Jag är så glad!! ÄNTLIGEN!


Många klagar som fan nu men jag är så lycklig! Det kändes bokstavligt talat som hela jag slappnade av så fort jag såg snön falla ~ 

Imorgon är det skola. Funderar starkt på att fråga om syrran eller Nea vill ut och fota nu när snön är här. Jag MÅSTE få någon vinter-bild i alla fall! 



Kalle's Födesledag Idag! Fyller 18 den myran  Grattis grattis! :D

Nu ska jag städa, koppla av, rita lite, äta nutella. Skola imorgon, det spyr vi på! Men nu känner jag mig faktiskt lite villig att jobba, mest för att jag har saker att se fram emot (allt blir roligare då) och dels för att 2012 är ett toppenår hittills! :D

Syrran och mamma bråkar hör jag nu... Hon har träffat "en ny" som hon snackar med som mamma inte gillar, och jag vet allvarligt inte vilken sida jag står på i detta fallet. Men jag lägger mig inte i.

Som sagt, 2012. Det har inte svikit mig alls hittills! Ingen ångest, ritandet går toppen, SNÖ!?  Bara sömnen som är dålig men det är ju det enda, och det håller jag på att årgärda :)

Nu blir det film och nutella!

Mors igelkott! ~

2 kommentarer:

  1. Låter kanonens :P Det är bara till o höra av dig så kan vi ut o fota o leka i snön, tror jag tål de ^^
    Alltid lika trevligt :P<3

    SvaraRadera