torsdag 19 januari 2012

Torsdaaag


Gah, mitt internet är så segt! Nästan lite segt som jag... Sov en timme inatt och vilade lite under dagen. Är astrött och har vart hela dagen. Förhoppningsvis sover jag bättre i natt. Ska snart lägga mig, ville bara skriva ett blogginlägg först.

Försökt hitta badmintonsällskap i Ronneby/Blekinge i dag som daglig rutin, men hittar fortfarande inget. Allt jag hittar är BK Ronnebysmashen, men det verkar vara för barn/ungdomar mellan låt säga 12-13, max 14 år. Mailade i alla fall den ansvariga för hemsidan och hoppas att han kanske vet något ställe, för jag vill verkligen börja.

Försov mig idag också, men hann med att sticka till Möllebackagården där vi ska ha våran foto-utställning. Det kommer bli kul! Gammal, lutande byggnad med en massa gamla saker i. Ögongodis för mig som älskar gamla saker  (Bilderna ovan är Möllebackagården. Under fotoutställningen eller före ska jag även fota en massa saker där ifrån. Mums  Oo )

Usch, fredag imorgon... Och inte har jag gjort teckenspråksläxan heller. Hur svårt ska det vara att hitta på tre frågor som inte är för lätta och inte heller för svåra att ställa? ... Tydligen väldigt svårt för jag har då fan inte lyckats.

Här får ni en fin sång och en bild från Neas pappas hus som avslutning;




Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar