söndag 26 februari 2012

Ångest & Sol

Liten uppdatering antar jag.


Var på spa i Fredags igen, med Josse och Jenny :) Älskade systrar  Mysigt, men lite mer drygt folk. Säkert för att det var sportlov. Blä! 

Har sådan ångest idag! Fan vad jag hatar mens... Igår låg jag dubbelvikt av smärta (har ont idag också) och idag har jag sådan pissångest så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Bara suttit hemma och räknat ned timmar. Fast ska iväg en runda med Nea på hennes moppe lite senare förhoppningsvis, så jag kanske mår lite bättre då. 

Snart är Februari slut. Ytligare en månad. Rätt seg månad, inte så mycket hände. Men jag har vart glad :) Nu satsar jag på att ta tag i skolan och körkortet under Mars månad, så mycket pluggande. Om allt går som det ska det vill säga, det brukar ju bli strul med skolan.. JAG VILL INTE HA SKOLA IMORGON!! 

Suck! .. Rummet är lite stökigt igen, kläder överallt. Men det går fort att plocka upp, så det städar jag väll upp snart när jag fått nog av allt grejs. 

Nu ska jag kolla lite på när Arabtomten spelar Harry Potter; 



Sedan ska jag drömma mig bort till sommaren. Vi har fått sol nu i lilla Blekinge! Äntlgien :D Det mesta av snön är borta och det har börjat gå uppåt 7-10 plusgrader om dagarna! Underbart!

Usch, hämtade precis ett glas läsk till. Halsat pepsi som en galning under helgen.. Jag skyller på mensen. Hittade en stor Non Stop Marabou (älsklningschokladen   i köket också. Det gjorde mig glad! Men den sparar jag till ikväll när jag ska kolla på Sherlock  Vi ska ha frukt och grädde ikväll också efter maten. NAM!! ♥ Tycker det är tredubbelt så gott som choklad :) 

Nu kom Nea! Nu ska vi köra en runda :D Lägger in blogg-bilder lite senare!

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar