söndag 12 februari 2012

BBC's Sherlock


Alla som känner mig bör veta att jag är ett stort Sherlock Holmes-fan. Stor del av det är p.g.a. tidsperioden, Storbritannien och Sherlock himself. Så när jag hörde att BBC hade gjort en version av Sherlock i NUTID blev jag helt paff. "Antingen så floppar det, eller så blir det asbra", tänkte jag, men det lät faktiskt riktigt dåligt. Men hör och häpna, jag älskar den serien nu! Nya knark-serien, helt klart! x'D Sett varje episod nu, älskar den serien så mycket  ( ... Och så är man löjligt kär i snubben som spelar Sherlock också  )Tre episoder per säsong, och episoderna är en timme långa ungefär. Mmmhhh, älsk  Och nej, jag är inte en av de fans som parar ihop Sherlock och Watson som ett par... Yuck... 




Just nu väntar jag på mat, och folk. Mamma ska ha över lite folk som ska umgås, men jag kommer leka eremit och gå ned i källaren och spela KH xD Är på Atlantica/Ariels värld nu, och den är lite dryg. Precis dushat också. Men jag spelar hellre än umgås med folk ikväll, jag orkar helt enkelt inte det. 




Nej, nu ska jag faktiskt ned och spela lite innan maten också. Skola imorgon igen... Blä, men sedan är det bara veckan ut och sedan är det lov! YES! :D


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar