tisdag 14 februari 2012

Ingen skola för My denna Måndag

Nej, ingen skola blev det för mig idag. Lidit av halsbränna de senaste tre, fyra nätterna och igår/natten till idag var det fan värst. Efter jag vilat innan jag skulle till bussen skulle jag upp och det gjorde så jäähävla ont! Plus magvärk av okänd anledning, så jag stannade hemma. Skrivet lite osammanhängande för jag är trött, tjoho.


Kommit till Hollow Bastion på Kingdom Hearts nu, wooh! ~


Nej, nu ska jag kolla klart på mitt Sherlock-avsnitt (jagsaattjagvarkäridenserienva? Jadetgjordejag) och sedan blir det att sova. Förutan halsbränna inatt förhoppningsvis, mamma gav mig något blask hon brukar ta för halsbränna. Smakade saltvatten, men smakade inte illa i alla fall.




Föresten, Glad Alla Hjärtans Dag! :) Har själv ingen älskare att mysa med, så jag kommer ägna dagen åt att rita en bild och dregla lite över Benedict Cumberbatch (/ Sherlock

Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar