söndag 19 februari 2012

Sherlocked ~

... Jag har sagt att jag är helt galen i Sherlock va? 8'D
Satt fastklistrad som FAN vid dagens episod! ... Grät lite till och med 




Nu måste man vänta ett år på nästa säsong 8( Wääh!!

Håller föresten på med min nya header till bloggen nu! 8D Nu när jag lärt mig använda photoshop någolunda bra så är det mycket lättare. Förhoppningsvis ska jag fixa en massa andra saker i bloggen, såsom taggarna på alla inlägg(!!) så allt blir enklare att hitta och klargöra vad bloggen ska handla om, mer än om mitt liv då hurpaslurp ~

Just nu däremot så tar jag det lungt. Dricker pepsi och njuter av lovet, och att för första gången på flera dagar vara fri från halsbränna och huvudvärk. Har haft det non-stop i snart en vecka... Tror det är stressen, jävla skola, och datorn såklart, jävla data...

Håller på med detta nu också;



Kika in på den kanalen varje dag för ny del, om ni nu är intresserade och så o3o

Syrran ligger i min säng 8) Vi städade och dammade av mitt rum igår. SÅ JÄVLA NICE! Nu kan man andas här utan att få damråttor i halsen x'D

Nej, nu ska jag ... Ingen aning, njuta av lovet och vara uppe sent. Mamma är lagom nykter också, vart på fest ikväll x'D

Oh föresten, följ Skums nya blogg; Klicka på mig!
Rekomenderar det. Hon har ett mycket intressant liv och saker att skriva, och lite följare är alltid nyttigt när man bloggar :3 ... Säger jag som inte har en enda jävel som läser min blogg trololo ~

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Jag läser vartenda ord ska du veta! Älskar din blogg, den är så himla.. Personlig och rolig och mysig på något sätt :)

    SvaraRadera
  2. Aww, tack <3 Känns alltid kul att någon följer bloggen i alla fall :3 Du ska veta att jag följer din också, konstant, jag är bara dålig på att komentera xD

    SvaraRadera