torsdag 9 februari 2012

Snabb recap om veckan

Kommer inte kunna hålla på med bloggen så mycket för jag har fullt upp med saker!
Men ska ge er lite små recapar här och var :)


Var på spa med syrrorna för en dryg vecka sedan!
Det var så MYS! Ångbastu och allmänt skönt  Riktigt roligt också xD Vi lovade varandra att försöka gå på spa en gång i månaden ungefär. Det hoppas jag på att vi gör.


Första sprutan tagen!
Vaccination emot livmoderhalscancer :) Nästa spruta är i April, och om jag räknat rätt tar jag den tredje och sista i Juli. Och på tal om juli;


Syrran är snart halvgången!
Det blir bara närmare och närmare tills jag blir moster :D Och vi alla längtar ~ Drömde för några nätter sedan att hon fick missfall igen, vilket var väldigt deprimerande.


Det var nog allt, än så länge. Jo jag GICK hem i tisdags också. En lektion tjugo över två (idrott) och sedan missade jag precis bussen. Tänkte "äh vafan" och gick sedan hela vägen hem xD Tog en dryg timme ungefär.
Men just nu flyter mitt liv på rätt bra. Om man bortser från det stökiga rummet (som MÅSTE rensas, mamma och jag ska byta ut min bokhylla) är allt som det ska! Sömnen går bättre, skolan går bättre, ritanet och fotograferandet går bättre, jag mår bättre! Dessutom snöar det och det ligger precis lagom mycket snö ute!
Mitt liv är fullsmockat just nu med Melodifestival, chokladfondue, ananas, teckenspråk och framtidsplaner. Känns åter igen som man har alldeles för lite tid till allt!


Nu ska jag ta en paus från Photoshop och städa, och sedan ska jag spela Dieselråttor & Sjömansmöss, för jag blev sugen på det nu  

Kingdom Hearts spelar jag också som sagt! Kommit till Aladdins värld nu på första spelet, för tvåan hade en stor reva i sig så jag får köpa ny skiva :)



Annars då? Jo idag har jag bara glott på en massa Parlamentet och jobbat i Photoshop xD Drömde en otäck mardröm och lyckades missa min enda lektion idag. BLÄH! Fredag imorgon i alla fall. Skönt det :)

Nu ska jag som sagt städa, sedan spela! 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar