måndag 20 februari 2012

Sommar, sol och vi har kort, tajt kjol ~



Tänkte kompensera mitt förra deppiga inlägg med ett glatt istället :)

Jag tror det är skillnad mellan att "vara taggad" och "ha höga förväntningar". Våren 2011 sade jag "sommaren 2011 ska vara bättre, större, och roligare än 2010!". Detta sket ju sig totalt och jag gjorde ingenting alls, MEN! Det var då, 2011, de dåliga året, det förflutna. Detta är 2012, ett BRA år som hittills vart otroligt bra! Jag har planer inför sommaren, så som;

Resa till Stockholm, Göteborg och Danmark med olika sorters människor!
Vara ute och vara social!
Festa utomhus och våga ta för mig!
Och mest av allt; Ska försöka hitta ett förhållande!

Drömde om en kille för ett par nätter sedan.. Han var som en mix av allt jag gillar hos en kille; De gråa ögonen, finlandsvenskan, romantisk som tusan, rolig, lång, den djupa rösten.. Allt!
Det låter väldigt utseéndefixerat men man måste ju gå på det när man inte har annat xD Oh, icke rökare också!
Så nu ska jag leta efter denna man! Ska försöka nässla mig in med Nea och Josse (för dem känner mer folk än jag, haha) och ska ut och söka. Min lilla pojk måste ju finnas NÅGONSTANS..

Och tro inte att jag tappat tron på min drömtjej heller.. Dem är väldigt lika, tjejen och han. Skillnaden är att han snackar finlandsvenska och är mer gullig, medan hon är frammåt och mer "nu jävlar kör vi!". Jag letar efter båda, såklart, men det är 1 000% enklare att hitta en kille än en tjej (tro mig, ibland önskar man att man vore hetero istället för demi-sexuell..)

I alla fall, glider ifrån ämnet känner jag.. GAH! Jag vill ha sommar!

Ge mig värme, sol, glada människor, öl och lite fest och frihet! Ge mig kompisar, vattenspridare, myggbett och mopedrundor tills klockan är 23:30 !

GAH! Jag är så taggad inför sommaren! Jag var nu på väg att skriva "inget kan gå fel", men det ska man aldrig med tanke på riskerna. Istället skriver jag;

2012, visa mig vad du går för !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar