tisdag 14 februari 2012

Tisdag.. Mu



Jag börjar bli dålig på att komma på bloggtitlar...

I alla fall. Drömde som fan natten till idag. Lite småkul, har börjat få otroligt verkliga drömmar som ger sjukt mycket inspiration. Nu ska man bara lägga ihop allt med så det blir något bra av det, men så långt jag jag inte kommit ännu.

Håller just nu på att måla i Photoshop (nämen? Gud ske prise, jag har börjat använda Photoshop ja) och kollar på Azureblade49. En gammal Mario ROM Hack Let's Playare (någon som fattade det där?) som var askul förut. Nu har han växt upp eller något och gör inte alls roliga saker längre. Men hans gamla videor för många härliga minnen med sig, då han var rolig i alla fall;





Hade halsbränna innan idag igen... FFUU! Men jag slapp det igår natt när jag sov. Ska fråga mamma om man får ta lite saltvatten (som jag kallar det) innan jag lägger mig inatt också, för säkerhets skull.


Nu ska jag måla lite till och sedan sova. Klockan är snart halv tolv och jag är cp-trött. Kanske får sova med än fyra timmar inatt? Tjoo!  

Föresten, kom på innan att jag inte spelat Kingdom Hearts idag! Det är ju katastrof!! ... Men har glott på en massa Sherlock och fangirlat mig istället  


THOSE FAHKING EYES!

Kom nyss på att jag måste duscha.... FFFF! .. Fast det går fort, och är varmt. Så det gör inget om man är astrött :)

Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar