söndag 4 mars 2012

Bondtjejen



Japp, flätor för natten, för att se om jag kan få mitt hår att bli lite lockigare och fylligare :D

Tagit det lungt idag, och hela helgen. Mådde som sagt piss hela veckan, men har repat mig nu. Ingen halsbränna på flera veckor heller (peppar peppar!) så man kanske kan hålla sig frisk nu!

Usch, jobbig måndag imorgon... Jag sticker vid tio över sju på morgonen och kommer hem runt halv sju på kvällen. Det är fan nästan sjukt... Men men, bara att bita sig igenom det.

Nu ska jag sova. Är faktiskt trött. Ska läsa lite Sherlock och sedan blir det till att nana med mina flätor :3

Håller på med att ta bort massa skit från datorn. Datorn gör detta själv, tar bort filer o.s.v. som inte behövs, men det tar sin lilla tid också. Ska låta datorn stå på under natten och jobba, så får den vila imorgon istället x) Har just nu 12.9 GB ledigt. Det är extremt mycket om man tänker på att jag innan idag enbart hade runt 10.0 MB x__x'

Börjat med fanfics och fotograferandet nu igen :) Ritandet ligger åt sidan eftersom jag (fortfarande) inte har papper. SUG!

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar