tisdag 13 mars 2012

Hemarbete



"Svag" är nog det bästa sättet att beskriva mig just nu. Dålig sömn är inte kul inte, som ni borde veta vid det här laget. Sitter och pluggar på om lärarinnor och lärares liv under 1800-talet, eftersom det är mitt ämne som jag ska redovisa imorgon vid historian. Har näsblod, är blek och hängig efter att precis ha vilat. Mamma är och jobbar, så jag gick upp ur sängen innan hon stack för annars hade jag somnat och sedan legat där hela natten.

Har vart otroligt väder idag i alla fall. Solsken och varmt väder! Åkte till skolan idag utan jacka :) Hade iförsig bara en lektion. Idrott, där vi fick träna HLR (Hjärt-lungräddning). Det är kul, även om man redan vet vad man ska göra x) Ont i händerna fick man också, jädra klickdockor.



Usch, nej nu ska jag skriva lite till. Druckit ett glas pepsi som jag lyckades hitta. Ibland är jag sur över att jag egentigen inte får dricka läsk på vardagarna, så jag gär det ändå. Muhöhöhö~ När den lilla energi jag har gått ur ska jag lägga mig. Imorgon blir det att gå(!) till Möllebackagården där vi ska ha vår utställning och sedan ska vi fixa och dona lite. Hoppas och tror jag i alla fall. Hoppas på finfint väder då också i alla fall ~


Dagens i-landsproblem; ... Mitt hår är skitigt och jag orkar verkligen inte duscha...
Skit-dag imorgon alltså så får jag duscha imorgonkväll.


Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar