söndag 25 mars 2012

Vår-Helg



Har vart en sådan underbar helg! :D Vart med Nea hela jävla helgen  Ledigt fredag, så sedan iväg och haft kul hela helgen! Ridit lite, ätit gott och kopplat av i solen. Johanna (syrran) fyllde 30 så vi firade henne igår med grillad mat och allt :D Så mysigt! Inte haft kameran framme till det dock, har skrattat för mycket xD Drack vin också. Jag har börjat dricka vitt vin, jag som avskydde vin innan.. Jaja, jag antar att man växer långsamt upp, höhö. 



Underbara lilla gris  :D


Nu ska jag koppla aaaav! Inte haft en direkt lugn stund hela helgen, och så är det skola och körkortsteori imorgon också.. BLÖH! Jaja. Får koppla av nu istället :) Snart, när allt blommar extremt, ska jag iväg (troligtvis med Nea, höhö) och fota i brunnsparken. Då blire blombilder ska ni veta! x'D 

Åh, har sådan sommar/vårkänsla nu! Tänk om det är såhär hela sommaren, varvat med semester till Danmark, Göteborg och Stockholm och grillkvällar hos släkt! .. Fan va AWESOME det hade vart! Åh, hoppas hoppas hoppas 

Nej, nu ska jag rita lite! Tror jag sätter mig ute och ritar. Tar vara på vädret vetni ;) Ikväll blir det körtkortspluggning (var föresten med när Nea övningskörde för första gången idag med mamma. Så kul!) och jobba lite med bloggen hade jag tänkt. 




Mors! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar