torsdag 1 mars 2012

Yrsel & illamående




Har gått nu sedan måndags eftermiddag med illamående, trötthet, yrsel och huvudvärk, plus lite avtagande mensvärk. Känns riktigt skönt.. Eller inte. Så har vilat det mesta dessa dagarna, vila TV och läsa Sherlock Holmes

Hade tänkt blogga lite om det och så, men har precis duschat och blev med hjälp av det ännu tröttare, så detta får duga. 

Har svullna lymfkörtlar i halsen också, gör ont som fan.. Känns som ett enormt blåmärke över hela undre hakan + halsen, eller som när man har ont i halsen fast utanpå huden.. Svårt att förklara. Ont gör det i alla fall, och det har vart värst idag. 

Nej, nu ska jag kolla på House of Mouse och sedan försöka sova lite. Mår jag bra imorgon går jag nog i skolan, men det tippar just nu på att jag stannar hemma igen.. 




Heh, idag när jag skulle sjukanmäla mig råkade jag slå in mitt personnumer istället för numret till sjukanmälningen. Jag kan ju inte det numret utantill, så jag antar att min hjärna bara slog det första bästa nummer det kom på. 

Usch, nu mår jag illa igen ... Inte kul detta 


Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar