fredag 6 april 2012

Framtida jobb



Jag borde uppdatera om mina dagar denna veckan, men just NU, när jag är uppe sent och allt, vill jag bara skriva av mig lite igen.

Jag vet nu vad jag vill jobba som. Det har växlat, men nu är jag mer eller mindre säker. Jag vill jobba med barnprogram... Varelsig det gället som producent, regissör, som programledare, som aimerare, shit the same! Det är drömjobbet jag har, och jag kommer kämpa fan för att skaffa det också!


Sedan vill jag väldigt gärna jobba med mina serien vid sidan om, och teatern, som en hobby, och man kan ta jobb vid sidan av ifall det behövs. Men argh! Det bara pirrar i hela kroppen när jag tänker på det, jobba med barnprogram.. *rys* 
Drömma går ju, och kolla upp vad som behövs. Det krävs nog inte lite för att man ska få komma dit och få jobba med det också... Men åh!

De närmsta åren vet jag vad jag ska göra i alla fall. Försöka komma nära mitt mål så långt som möjligt!

Mors ! Nu ska jag gå och spela barnspel !

2 kommentarer:

  1. Förlåt för min smått fåniga kommentar. Men yeey vad glad jag blev över att hitta ditt youtubekonto! Du är typ min nya idol. X'D Även om jag borde fortsätta skriva på min masteruppsats (tja, jag kan alltid "påstå" att jag gör research eller något). haha. Men alla är ju barn innerst inne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Vad underbart att höra :D Alltid kul att hitta nya människor :)

      Radera