måndag 23 april 2012

Värsta söndagen någonsin


... "Det finns dem som har det änn värre"

Jo, det kunde vart mycket värre. Men man måste få klaga ibland tycker jag.


Började dagen med att vakna runt 10-tiden. Bra, och direkt då åkte Jenny som jag hann träffa runt en kvart sammanlagt... Fuck! 
Sedan stack Josse och Johanna (och Jenny) till Malmö för att där hämta sin bil, altmedan jag fortfarande stod i morgonrock... FAAN! Hade vart ASKUL att följa med... Ångrade sedan HELA DAGEN.. När jag hade som tråkigast (hela tiden alltså) tänkte jag bara "fan, jag kunde ha åkt i en bil nu...". GRH! 

Å andra sidan hade jag fått vila hela dagen och ta det lungt, men jag känner mig inte utvilad. Tvärtom har jag vart trött hela dagen. Jag antar att efter en dag med håll igång kommer en trött dag, men det är ju måndag imorgon! .. Eller, idag! Eftersom mamma tvingade mig att duscha

Känner mig fortfarande halvt "på väg att bli"-sjuk. 

Dessutom kom jag på att jag har kulturhistoria till imorgon.. FUCK! Och jag har inget utskrivet arbete.. 

Satte mig nu i ett desperat försök att skriva, men ack nej. Får helt enkelt skriva ut i skolan imorgon och nöja mig med att komma någon minut för sent. 

Nu fryser jag ihjäl! Så nu ska jag fan sova, äntligen! 


Igelkottajazz ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar