söndag 15 april 2012

What a week!


... Eller ne, inte egentligen. Ganska lungt faktiskt :)

Ledig på måndag. Tog det lungt och slappade. Minns att jag fortfarande mådde lite dåligt då.

Möte med Jonken i tisdags, och sedan missade jag idrotten dels tack vare det och dels tack vare att jag inte hittade någon jävel från min klass. Så jag åkte hem med mamma igen xD

Onsdags vare vanlig lektion. Inget annorlunda.

Torsdag skulle vart en jävla dag! Skulle haft skola till 11, åka iväg med teatern, ta livmoderhalvcancer-spruta och åka till bilskolan för teorikurs, allt på samma jäkla dag! Däremot fick jag ledigt från skolan, bokade om sprutan och åkte med teatern :) Sedan skippade jag teorin för jag var helt slut (och hade vart hela dagen). Men det var tydligen inget speciellt ändå.
Var i Växjö med teatern och letade kläder till vårt uppspel. Wooho! :D Riktigt kul faktiskt! Hittade bra kläder. Nu saknas bara ett huckle i form av en gammal trasa så är jag klar sedan ^^

Fredag och helgen har vart lugn och skön, slapp svenskan och engelskan och såg uppspel i Aulan istället. Najs!



Jag körde idag! .___.' Med syrran (Johanna). Var asnervös! Aldrig suttit bakom en ratt innan xD Men fan va kul det var när man väl lärde sig allt! Nu vill jag bara öva mer :D  

Sedan badade vi i tunnan och nu sitter jag här. Ska lägga mig nu däremot, låång dag imorgon. Suck! Jag hatar måndagar! Det enda roliga på måndagar är teckenspråk och teatern, men hela måndagarna i sig brukar alltid tynga ned en. Bläh! 

Den kommande veckan är rätt lugn annars dock

Måndag- Skola, teater och plugga körkort
Tisdag- Skola och sedan iväg och ta sprutan. 
Onsdag- Skola, plugga körkort 
Torsdag- Skola. Om det är fint väder hade jag tänkt iväg och fota lite då :) Eller se om syrran vill övningsköra lite 
Fredag- Skola
Helg- Chill och kanske göra något/åka upp till Nea :3

Usch, ne NU ska jag sova. Somnar här.... Zzzz 





Natt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar