tisdag 28 augusti 2012

06:52 - 28 Augusti 2012


Ja, såhär pigg är jag idag.

Inte nog med att jag är trött som fan (trots att jag fick den sömn jag behövde) så har jag även franska idag. Fy. Fan. Längesedan jag mådde såhär dåligt över ett ämne. Förhoppningsvis (det allra bästa) kommer jag ha en annan lärare, men jag tvivlar på det. Det näst bästa är att jag faktiskt minns så mycket så att åtminstonde franskan blir lätt, jag läser ju trots allt samma sak jag läste i åttan. Det allra värsta vore en liten klass, att det trots allt blir svårt och att läraren och jag fortfarande inte tycker om varandra... Usch, jag hoppas INTE på det sista.

Svenska -> Franska -> Köpa pool med mamma -> Hem till Josse och Oliver för att fika. Så dagen blir ju bra trots franskan och det där.

Nej, nu ska jag ut och vänta på bussen. Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar