onsdag 1 augusti 2012

Allmänt blogginlägg

Halluh!

Segaste dagarna någonsin, de senaste. Bara vilat, fikat och drygat omkring. Nu är det mulet väder också, så det är ju ok i alla fall. Vill sticka iväg snart igen, får se om man får iväg mamma så man kan sticka till Kreanova snart.

Var hos Josse och lilleplutt igår igen. Nästa gång jag är där ska jag ta med kameran igen. Idag är han 10 dagar. Tiden går fort när man är gullig.


Var på Tingryds Marknad igår också. Köpte inte så mycket däremot;

Body Lotion med aloe vera. För mina exem och torra hud. Mamma köpte ett läppstift av dem med aloe vera i, som färgar sig efter din egen hudton. Riktigt häftig!
Nagellack! Nu saknar jag bara chockorange (som dem också hade, men jag hade inte råd) och sedan har jag alla färger jag vill ha!
One Piece, första volymen. Mest bara för att ha, och så ska jag se om mangan är så dålig som Kalle tycker.
Klubba... För jag är ett barn.

Sedan köpte jag och mamma massa remmar och rostade mandlar också såklart. Jag donerade även en tia till hittekatten Sören till förmån för hittekatter. Men klappade inte, för han sov så sött.

Kan bjuda på lite fler flumbilder då;

  Baby efter att ha vart ute i regnet. Från lördags.



 
Jag och mamma mös och kollade på Den Ofrivillige Golfaren



Nu ska jag plugga Nederländska och städa på rummet. Ser förjävligt ut här som vanligt.

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Den är inte dålig direkt, bara... bara väldigt mycket jobbigare att förstå pga det otydliga kluddrandet till bilder x'D Jag fattade inte mycket av första pocketen förrän jag såg animen ärligt talat x') Du har ju redan sett den, så du kanske förstår/ser mer än jag gjorde xD

    SvaraRadera
  2. Haha, ja kanske. Får försöka läsa :)

    SvaraRadera