fredag 17 augusti 2012

Bildbomber!




Mamma har precis åkt för att handla. På hennes lapp skrev jag "bananer", "grädde", "choklad", "kryptoniter" (godis) och pepsi. En hel vecka utan godis, och jag klarade det! Visserligen snodde jag två chokladbitar i onsdags, och har ätit kakor då och då, men det är på god väg. Istället för att äta godis tuggar jag tuggummi. Kinderna blir helt fucked up men det fungerar. Konstant huvudvärk ifrån socker-brist, men det går snart över. Idag är det fredag, och det betyder GODIS! Wooho ~ Det roliga är att när man väl sitter där med godiset så äter man inte lika mycket som man trodde man skulle göra. Det är faktiskt väldigt skönt... Förutom när man har mens... Då slukar man precis allt i racerfart.

Satt innan idag och beundrade Peter Jacksons bloggande från The Hobbit;



Detta är en av dem, finns många fler <3 p="p">
Och jag kan inte sluta tänka på vilket underbart jobb det skulle vara att få vara kameraman där... Kolla på de enorma kamerorna! Det är ett drömjobb jag har (bland en del andra). Skillnaden är att detta kan jag faktiskt uppnå, jag KAN bli en duktig kameraman om jag vill. Jag KAN utbilda mig, och är jag duktig nog så KAN jag så småningom bli frågad om att få jobba med en så stor film. Det är därför det går före allt annat, kamera och filmning, och det är därför det är det jag satsar på. Jag vill, jag vill, jag vill!

Som avslutning får ni här lite bildbomber från tidigare i veckan;


Häxan <3 p="p">

VARNING FÖR BLOD:

Mitt öra bestämde sig för att cp'a. Så fort jag får världens minsta sår så börjar det pissblöda. Samma sak händer när jag får något på hälen. Plötsligt vadar man runt i blod. Gah!

Lekte runt med en sjal och mixade skiten ur den. Kul :)

Nu ska jag snart äta, så vi säger tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar