fredag 10 augusti 2012

Blah blah blah


... Jag MÅSTE börja lära mig komma på bättre titlar...

Haj!

Idag är en sådan dag där jag tänker "NU ska jag rita!", och så blir jag bara sittande med pennan i handen. Lyckades ladda upp en bild på DA ialla fall;


Jenny och Åsa är här nu. Dem och mamma badade i tunnan innan, och jag badade när dem var klara. Efteråt ångrade jag mig, och önskade att jag hade badat när dem gjorde det... Jaja, gjort är gjort. Tror jag får mens snart eller något, för jag blev verkligen ledsen över det också. Verkligen ett "I regret this!"-moment. Jag skulle kunna gå ned till dem nu. Dem sitter och glor på OS däremot, vilket jag inte alls är intresserad av. Så nej, det får vara.

Har just nu "Mad World" dunkandes i lurarna. Underbar låt, kan alltid lyssna på, även om jag är glad, ledsen eller jag inte bryr mig.

Har även pratat med mamma om att skaffa en Iphone eller liknande. Mest för att jag då kan blogga direkt ifrån den och blogga överhuvudtaget mycket enklare.

Usch, skolan börjar snart... Jag VILL inte!! Jag känner för en gångs skull INTE att komma tillbaka till skolan.. Allt p.g.a. den jävla franskan.. Hade jag haft teckenspråk istället hade det vart lungt att gå tillbaka, men nu vet jag att jag MÅSTE plugga arslet av mig på franskan, för annars kommer jag bli idiotförklarad av min fröken. Varför valde jag franska som andrahandsval? ... För att det inte fanns något annat att ta... Har jag otur har jag även en lektion på eftermiddagen... AAAAUGRH!!


Så jag passar på så gott jag kan nu att slappa och göra vad jag vill de sista dagarna.
Riktigt njuta av att vara läxfri. Hade tänkt vara uppe lite senare inatt också.

... Wtf? Min choklad är nästan slut redan.. WÄÄH!

Nu får det vara nog, nu ska jag läsa och skriva fanfics!!
Orkar inte läsa igenom detta, utan var nöjd med det ni får!

Bay bay ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar