onsdag 8 augusti 2012

http://thisiswhyimbroke.com/


Åh jag kan glo på denna hemsida i evigheters evighet!!

Har inget direkt att säga. Segade igår och har segat idag. En positiv sak är i alla fall att det börjar lukta höst ute ~ Helt jävla underbart. Vi hade sådana kyliga vindar idag, istället för de varma. Kändes dåligt emot huden men jag mådde så jävla bra inombords. Jag längtar verkligen till hösten nu... Förutom skolan förståss... Jag VILL inte...

Ska iväg imorgon och hämta Jenny och Åsa i Karlskrona. Dem ska på besök i några dagar, och träffa Oliver och så. Jag och mamma ska också upp dit, och jag hade tänkt fota lite bebis med mitt nya minneskort :3

Ja, det var nog allt. Nu ska jag lyssna på mer musik, dricka Sprite och fortsätta känna mig slö och fet.

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar