söndag 26 augusti 2012

JAG HAR PHOTOSHOP!


... Vilket betyder att jag kan börja fixa en ny header till bloggen! WONDERFUL! Äntligen ska det blir ändring här :D Kommer förhoppningsvis fixa under veckan, så nästa helg kommer jag påbörja förvandlingen här. Ska koda om och allt. Tjoho!!

Lyssnar på norska barnvisor just nu och känner mig extremt äcklig. Har aldrig haft såhär flottigt hår! Skolan är helt ok, men vi har varken lokaler (bygger om) eller mentor (Jonken dissar oss för annat jobb :( ). Imorgon har vi religion och sedan estet-tid, sedan slutar jag. Det är ju chill i alla fall! Jag har franska på onsdag istället... Snyft.



Lille Oliver blir fem veckor idag. Mosters ängel ~

Mamma och jag ska mysa ikväll. Kolla på Hipp Hipp och äta scones. Myspys! Tänker sällan på pappa längre. Huvudet tar liksom en paus från allt det. Jag och mamma umgås istället mer än någonsin, och vi (eller jag) ska snart köpa en pool som vi (jag) tjatat om hela sommaren. Dem är billiga och bra nu, så köper vi en nu istället för att lägga dyra pengar på det nästa år.

Nej, nu ska jag smörja mig (har sår runt hela munnen...) och sedan ska jag försöka mixa lite med hur jag vill att min bloggheader ska se ut!

Bild jag lekte med igår. Ska forsätta redigera sönder dem tills jag får några jag gillar.

Mors ~

2 kommentarer:

  1. WEAAOOOHHH vad kul med photoshop! Vart köpte du det? Eller har du piratversionen? Så djävulskt dyrt ju -.-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet :O Helt sjukligt dyrt! Men jag har en piratkopia som min kompis skaffade åt mig, så jag har det gratis just nu ;) Men å andra sidan har jag inte den senaste versionen heller.

      Radera