fredag 3 augusti 2012

KanintefattaattdetredanärAugusti

Nyduschad och fräsh!

Idag har det vart lungt. Pappa var här innan, men det var också lungt.
Jag stängde in mig på rummet och fick en kram innan han stack. Mys ~

Filade naglarna innan duschen, så ska snart måla dem. Sedan blir det nog choklad och Ronja Rövardotter. Mamma kommer hem snart också, hon har vart på grillfest hos Ingela.

Var ute med Nea till hästarna innan. De var och betade och mös. Alltid mys att gå i skogen också, så det tackar man inte nej till!

Ska föresten göra om en av mina drönar-bloggar till att lägga in mina drömmar i. Eftersom, ja, jag drömmer så jävla konstiga drömmar så det kan ju alltid roa någon.

Kan visa av en klänning jag älskar och som jag hade på mig igår (tror jag) ;


Spegeln/Spaglarna får en alltid att se enormt bred ut. Guh!

Men ja. Nu blir det att redigera bilder, lägga upp bilder, fixa dröm-bloggen och sedan blir det som sagt choklad och Ronja.

Ha det gött ~

2 kommentarer:

  1. Choklad ♥

    Ronja Rövardotter såg jag i vintras x) Väldigt trevligt då det är en av de filmer jag sett minst av Astrid. Jag tittade hellre på Emil, Pippi, Saltkråkan, Karlsson på taket och Bröderna Lejonhjärta xD

    Fast i och för sig, de enda Astrid filmerna/serierna/sakerna (xD) jag egentligen aldrig gillat är Kajsa Kavat och Kalle Blomqvist.

    SvaraRadera
  2. Haha xD Jag älskar Astrid Lindgren <3 Ser mest på Ronja eller Bullerbyn-filmerna. De är ren kärlek för mig <3 Går aldrig kanske två månader utan att jag ser minst en av dem.

    SvaraRadera