söndag 19 augusti 2012

Titel

Bilder kommer! Skriver först och lägger in dem sedan ;)
... NU!

Oredigerat skit

Idag har det vart... Jobbigt. Vi har haft extrem tryckande värme som gav mig nära på värmeslag. Låg i sängen med fläkten på mig och då kändes det som allting snurrade. Men lyckades trycka i mig lite räksallad ändå till slut, och mycket vatten.


Nu sitter jag och snaskar den sista chokladbiten innan morgondagens godis-förbud. Känner att jag har lite huvudvärk, men är också otroligt trött. Precis (eller ja, det är en timme sedan nu) vart iväg med Nea och fotat och filmat häst i mörkret. Ingen aning om det blev några bra bilder, isåfall lägger jag ut några här när dem är färdigfixade.


Håller på att smaska igenom Sagan om Ringen igen. Läste ut boken när jag var typ, 12-13 år, men förstod bara hälften. Tror jag har den översättningen som kom innan 2007. Satte mig idag och började skumma igenom igen, och om man jämför med HP så ser man ju duktigt skillnad till skrivsättet. Men gud vad jag älskar Sagan om Ringen ~ Känner att bli det direkt kommer bli mycket fantasy hedanefter ett bra tag. Woop woop!

Justeja, lille Oliver blir 4 veckor idag också! Lille snutt. Om tre dagar är han en månad. Fan va tiden går.





Snutt

Nu ska jag fixa lite bilder och sedan ska jag nog sova. Sömnig sömnig ~

Mors ~ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar