söndag 5 augusti 2012

Varför har jag toapapper på mitt rum?


Hai hai!



Inget speciellt har hänt idag, men jag tänkte skriva lite ändå.

.. Eller jo, pappa var här och hämtade prylar iförsig. Jag var instängd på rummet som vanligt och enligt mamma betedde han sig som ett as igen. Ingela hade träffat honom på Picnic (en pizzeria) också och försökt banka vett i skallen på honom, men han var iskall. Jag tycker nästan synd om den där Eivor, för om jag träffar henne på staden kommer jag nämligen att döda henne...

Jaja, till roligare saker i alla fall. Var hos Josse och lille Oliver en stund innan idag. Idag är han två veckor det lilla knytet. Mattias jobbar fortfarande fullt och friskt med deras trappa/ingång. Fint som snus blir det! Oliver bara växer och är mycket med nu. Kollar och funderar, lyssnar och grinar. Så söt! Ska iväg imorgon och göra av med lite sommarjobbs-pengar på ett minne till kameran (äntligen va!? 8gb ska jag köpa).

Ska snart kolla på film med mamma. Vi tar det lungt ikväll. Hade tänkt rita men är inte riktigt på rithumör, så det får bli en annan dag. Har ingenting att göra för tillfället... Äh, får väll fortsätta att glo på WoW-Let's Playen;


Ha det gött ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar