tisdag 28 augusti 2012

Videor på lille pöjken


Har med detta inlägg nått 570 inlägg i bloggen. Rätt häftigt!
När det kommer till 1 000 kommer jag nog göra något speciellt.

Dagen idag var faktiskt helt ok. Hade en annan lärare i franskan! Direkt när jag såg det lyftes fem ton tung ångest från mina axlar och allt blev så mycket lättare! Trevlig verkar hon vara med, och ingen dryg i klassen. Underbart!

Tänkte lägga in lite videor på Oliver. Samlar ihop lite videor som blir kul att ha när han är stor, jag älskar sådana "barndomsvideor". Ska förresten försöka leta rätt på mina egna tre band från barndomen. Ska skicka in dem så jag får dem på DVD istället, då jag vet från minnet att åtminstonde ett av dem redan tappat en massa info, och det är ju jättesynd. För att inte mer ska tappas (och för att jag ska kunna se på dem igen) betalar jag vad som helst för att överföra dem till DVD!

Hur som helst, Oliver var det ja;

video
video


Imorgon blir det ganska "lång" skoldag. Men det mesta av det är estet-tid där vi förbereder oss på att bli mentalpatienter. Japp, bara en vanlig dag som estetare.

Nu ska jag ut och äta överbliven thai-mat!

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar