torsdag 27 september 2012

Aj min tå


... Och att mitt huvve, men fan va kul vi har haft!

Upp 06:15, iväg till skola, ha psykologi, hem igen, äta äggmacka och vila och sedan tillbaka vid skolan vid ett-tiden.

Sedan iväg till Aspan för att filma. Filmade några dagsscener + i bilen på väg dit. Efter det fikar vi lite, och filmar sedan ytligare lite omgivning.

Sedan gör vi mat. Spaghetti och underbar köttfärssås som Ida kunde göra. Mums! Pasta vet ni, finns fan inget bättre. Sedan stack vi alla (förutom Julia och Jim) till en bunker som fanns en liten bit ifrån lägret. Vi satt på den ett tag och blickade ut över det underbara havet, sedan (för att slösa tid tills det blev mörkt) gick vi den långa vägen tillbaka. Jag och Kalle pratade på om hår, dreadlocks och rastaflätor. Najs snajs!


Sedan blev det mörkt. Vi filmade resten av scenerna, vilket tog sin lilla tid. Skulle tippa på att vi var klara vid halv 11-11. Vi packade ihop, syrran hämtade oss och nu sitter jag här. Ingen skola imorgon för min del, så har informerat min jobbande mamma att hon inte behöver väcka mig.

Nu står jag och velat på om jag ska släcka ned, byta till pyjamas och kolla på någon film eller om jag helt enkelt ska lägga mig... Jag ÄR ju jävligt trött, men jag känner mig inte så säker på att sova efter att just ha spelat in en spökfilm.

Äh, får se vad jag gör. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar