måndag 10 september 2012

Super!


Allt känns perfekt!


Det är lustigt. Satt igår på natten och grät eftersom jag tänkte på pappa och hela skiten, och hela dagen idag har mamma gått runt, glad som en lärka och högt lyssnat på min Carola-skiva och jag har gått runt och mått bra av det också. Haft ångest för att jag inte gjort franska-läxan som jag skulle, men pluggade röven av mig för några timmar sedan så det känns också mycket, mycket bättre. Sedan satt mamma och jag, bäddade rent och lyssnade på min Youtube-lista med medeltidsmusik av Triakel, Gjallarhorn och Folk & Rackare. Mysigt, riktigt jävla mysigt! Det är så det ska vara att ha föräldrar. Man ska ha dagar så allt bara är mys och umgänge, även om det bara är att man sitter på sängkanten och lyssnar på härlig musik och sjunger ikapp falskt och högt.


Nu ska jag sova. Upp tiiidigt imorgon... Bläh!

Mors ~

1 kommentar:

  1. Mamma och jag brukar sitta nere i tv'rummet och lyssna på musik då och då, främst när jag spelar rock band :) Häromdan spelade vi The Beatles, och för mig som aldrig riktigt lyssnat på deras låtar var det väldigt mysigt att få dela mammas glädje till sådan underbar musik ♥ Vi brukar titta lite på tv också om det går något intressant, tyvärr gör det ju sällan det xD Men att bara ha mamma sittandes på sängkanten och prata är världsbäst det också ♥

    SvaraRadera