lördag 8 september 2012

Uppdatering från en sjuk person

Vårt spex-foto föreställande Jonken, med temuggar och allt! Där fick han för att han lämnade oss!

Sitter och lyssnar på julmusik och är döförkyld. Vill inte ens ta en bild på mig själv för jag ser totalt förstörd ut, vilket jag också känner mig. Sår om hela näsan p.g.a. konstnat snor, och sår om läpparna p.g.a. att jag sover med öppen mun. Torr överallt och håret är platt och äckligt. Gått nu i sedan torsdags och hostat, nyst, frusit och haft konstant lock för öronen. Hör inte ett skit.

Men nu ska vi vara positiva! ... Men det kommer senare, för först måste jag klaga på detta eländiga väder! "Åh, regnigt och skit?" säger ni då. Nej, tvärtom. Det är sol! Sol och värme! NEJ! Detta tolereras inte! Det ska vara regn! Regn, kallt, blåsigt och rent "förjävligt" väder ska det vara! Nu är vi i September, det är inte sommar längre. Ge mig min höst för fan!

Ok, NU blir vi positiva. Ja, vi kan ju börja med att täcka allt jag inte hunnit/inte orkat blogga om som hänt under första veckorna i skolan;

Torsdagen den 30 Augusti - Vi klädde ut ett helt rum och lekte mentalpatiener för att hälsa estet-ettorna välkomna! Har massa fina bilder, som tyvärr ni inte får se ännu p.g.a. att min dator är senil och har dåligt minne:



Lördagen den 1 September - Jag och bitch-gänget från skolan var och såg Brave/Modig. Med engelskt tal såklart. Den var faktiskt helt ok, riktigt jädra bra faktiskt! Annorlunda än jag trodde, men fortfarande bra:


 ... Det var typ det. Har inte hänt så jättemycket faktiskt. Tänkte spendera resten av kvällen nu med att lyssna på mer underbar julmusik (som en protest emot det äckligt glada vädret) och koda om bloggen. Ny header är på väg, men kan inte lägga in den fören jag ändrat om i bloggen först.

- Igelkottajazz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar