torsdag 18 oktober 2012

Liten uppdatering

SKOLA!!

Den tar upp så mycket tid! Velat fota höst nu hela veckan för vart så underbara färger ute. Idag var det sol och allt bara lyste! Men NEEJ då, då ska jag ha skola istället och sitta inomhus och tyna bort. GUH!

Jaja, bara en vecka kvar och sedan är det lov! Inte bara lov, höstlov! Vilket betyder födelsedag! Jag blir 18! ... Åh jissus, jag blir faktiskt 18 år....
VART FAN TOG MIN TONÅRS-TID VÄGEN!?

Tills vidare tänkte jag ge er några natur-favoriter från 2011 som jag letat fram och redigerat i mina numera sortera mappar:



Sommar, sommar, sommaaar!

Vet inte om Nea minns detta, men jag minns att hon dök ned för att kika in genom fönsterna, och jag såg det perfekta foto-tillfället. Däremot reste hon sig innan jag hann, så jag skrek till "nej! Sitt ned för fan!", haha!

Ett favorit-foto som jag totalt glömt bort, och blev helt "woah!" när jag hittade det igen. Oredigerad btw, för hur jag än försökte redigera blev den bara fulare. Den är redan perfekt. 

"Sup dude?"

Mysigt värre! Nu ska jag faktiskt göra lite religion-läxa och läsa på om spiritualism  Sedan ska jag rita och mixa lite med videor. Börjar inte fören 12 imorgon, eller t.o.m. 13:05 om det är så att jag skippar matten. men tror faktiskt jag ska gå på matten imorgon, för tog sovmorgon från den i måndags istället.

Har ni tur kan ni dessutom förvänta er min första kort-video! Har en låt jag velat göra video till länge nu, och nu är det perfekt väder. Denna helg ska jag förhoppningsvis ut med Nea och fota, och då kan jag passa på att filma. Sedan på lovet ska jag också ut. Det svåra blir att få regn-klipp då kameran inte är så glad för regn, men det går säkert.

Åh, Elvis-låt på Spotify! Awesome.

Ha det gôtt!

2 kommentarer:

  1. Jag känner att jag verkligen måste komma ikapp med alla ämnen nu alltså...spiritualism, det låter...vackert, sort of.

    Fina bilder ♥

    SvaraRadera
  2. Det gör du :3 Bara man vill så

    Tack <3

    SvaraRadera