onsdag 3 oktober 2012

Öh, sömn?

Jag vet inte om jag gillar när min hjärna stänger av min "mm, sova"-knapp och istället sätter på den som konstant vaknar hela tiden. Det brukar hända när jag har prov eller måste upp tidigt nästa dag (i detta fallet är det prov). Vaknade första gången vid kvart i fyra tror jag, och bara väntade på att mamma skulle ringa och väcka mig. Men efter att ha vridit och snurrat och kollat upp i taket en kvart kollade jag klockan, och då är hon fan bara 04:02. "Skit", tänker jag, men njuter ändå extremt. Ni som känner mig vet kanske att jag älskar att vakna mitt i natten och kunna somna om igen ~

Bild på mig som liten med öl bara för att jag lider bildbrist

Gjorde såhär ett antal gånger, den sista gången var vid 06:00. En kvart innan mamma skulle ringa. Då kändes det bara jobbigt, men lyckades faktiskt somna innan. Det positiva med detta är att jag just nu är pigg (eller, så pigg man kan bli med 6 timmars sömn) trots att jag lade mig för sent igår.


Nu ska jag nörda lite julkalendrar innan man ska ut till bussen. Har hamnat i en jul-svacka igen, men nu är vi faktiskt i Oktober så nu gör det inte så mycket.

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar