söndag 18 november 2012

GAH JAG BLIR TOKIG

Inte gjort ett enda skit idag! Så tråkigt så jag tror jag dör! Sov till 12, åt ingen frukost, spelat sims och kollat på barnprogram hela dagen, medan mamma gått runt och skrek på mig för att jag måste städa rummet... Fast jag orkar inte. Är deppig, har ingen ork och tror jag börjar få PMS-ångest också. Fan också... Nu vill jag bara ut i naturen...

Lyssnar på Magnus Uggla. Tack vare "Så mycket bättre" har jag hittat honom igen. Alltid gillar honom och hans musik, lyssnade på honom non stop i åttan och halva nian.

För övrigt har jag jobbat mycket med mitt projektarbete i skolan nu. Ångrade mig för några dagar sedan, och bestämde mig för att "nu jävlar ska jag animera istället". Så nu har jag ett storyboard klart, och ska nog göra en rough animation i WMM + photoshop, för att se så allt fungerar som det ska.

Här får ni lite storyboard-bilder, bara för att jag har tråkigt:


Usch, mår riktigt dåligt. Och så skola imorgon...

Bara några veckor till, sedan är det December...
Bara
Två
Veckor
Kvar

Sedan .... Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar