onsdag 21 november 2012

Ny frisyr!

... Fan vad sent jag är uppe. Ska upp klockan sex, och jag ska hinna duscha...
Aja, en dusch och sedan sover jag som en stock i alla fall.

Nu till ämnet; Jag ändrade nyss frisyr. Blev extremt trött på mitt på min halvt-mittbena-och-halvt-sidbena-frisyr, så jag sade "fuck it" och flickade allt åt sidan... Problemet är att jag just nu har för kort lugg så jag får lite Hitler-lugg ibland, men den växer också ut så småningom.


Inspiration fick jag från Rebecca:



Jag bara älskar henne, hennes personlighet, röst, allt! Och självklart, hennes hår... Vilket är lite ironiskt och känns elakt att säga med tanke på att hon har trikotillomani, men i alla fall!

Föresten:


Surprise, surprise! Jag fick i mina öronhängen igen!
... Vilket jag är extremt förvånad över för jag har inte haft dem i på över en månad.

Nej USCH! Nu ska jag duscha och sova, så jag får lite sömn i alla fall.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar