måndag 24 december 2012

Åh gud...

Jakten på julkänsla gick sådär..
Höll på med min nya header (som är klar för övrigt),
och sedan satte jag igång "Koppången".


... Satan i gatan.

Jag tyckte den var så fin! Och det är den, men, sådär ovanligt fin. Vid varje ny fras höjde jag musiken lite, lite till.
Jag har inte känt julglädje eller riktigt julkänsla sedan 2010, men den fanns här!
I låten!
Så jag höjde....

Vid tredje versen hade jag ganska högt, sådär så det mös i öronen
Vid stämmorna
Ekot i kyrkan
Allt

Så kom refrängen
Då brast det...

Äntligen
Jul!
JUL!

ÄNTLIGEN!
JAG KÄNNER DET!!
JAG KÄNNER DET IGEN!!

Fan vilken känsla....

Varför, åh varför kände jag inte detta redan i BÖRJAN av December!?

Det är julafton nu!
Och jag har inte tid!
Kommer inte ha tid att känna allt jag vill!

Jag kommer vara uppe sent
Detta, är MIN, natt!

Nu ska det bli jul
Bara för mig
Ljus, musik och vad jag än kan få tag i

Fan vilken känsla...
Och gud så synd

DET KÄNNS FÖR FAN SOM VI ÄR MITT I OKTOBER FORTFARANDE!
... Fast med snö

Skitful oredigerad bild, men bild likväl

Kommer uppdatera bloggen under kvällen med diverse inlägg.
GE MIG JULKÄNSLA! MER! MER!
MEEEEER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar