lördag 22 december 2012

GAH! Fett!

... Nej! Jag har inte blivit anorektisk!

Men jag börjar bli lite smått rädd om mig själv. Jag har inga som helst muskler i armar och ben, och enligt "all" statistik idag kommer jag få dåligt skelett om kanske två år. Jag har redan ryggproblem, så vafan.

Jag försöker säga till syrran att dra med mig ut och börja träna, för jag kommer aldrig göra det själv. Jag kanske känner för att träna ibland, men det är kanske en gång i månaden, och alltid mitt i natten. Man får inte direkt så bra träning utifrån det... Men hon drar ju aldrig med mig ut!!


"Träna hemma då? Situps varje morgon/kväll ect?"
Jo tjena. Som jag sade så känner jag väldigt sällan för att göra det. Även om jag säger "NU JÄVLAR SKA DETTA BLI EN RUTIN!" så gör jag det en natt och sedan gör jag det aldrig mer.


Om det inte blir av nu i vinter så ska jag i alla fall börja träna till sommaren. Värmen skiter jag i, jag ska fan bygga muskler i armar, röv och ben, försöka få tillbaka min mage jag hade fram tills 2006 och få bort min dubbelhaka... Jag är LIVRÄDD för att få dubbelhaka, och den har börjat komma fram...

ÅNGEST OCH KOMPLEX ÖVERALLT WÄÄ GRÄT GRÄT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar