onsdag 26 december 2012

Knut Hahns Lucia 2012

Ja, vi har ju alltid eget Lucia-tåg på Knut Hahn. Första året hade jag ingen kamera, och förra året var jag med själv (tyvärr finns inget filmmaterial sparat såvitt jag vet) och i år lyckades jag faktiskt filma lite själv!

Kameran hade dåligt minne, och egentligen var tanken bara att jag skulle spela in Abbes solosång, men tog sedan med lite allt möjligt.
Två tjejer sjöng också solon, men dem spelade jag däremot inte in.

Och ni får skrika "HÅLL KAMERAN STILL, FÖR HELVETE!". Det är helt ok, för det gör jag också.
Hade sovit extremt dåligt och var sjuk på Lucia-dagen, så händerna skakade okontrollerat.




Fler videor/låtar kommer. Dem tar sådan sjukt lång tid att ladda upp.
Men ni får i alla fall njuta av god kvalité på videorna.

Nu ska jag jobba med mitt projektarbete. Hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar