lördag 1 december 2012

Mycket stuff

Åh det är så mycket som händer! Jag hänger inte med!

Var iväg igår (eller ja, i förrgår, Torsdags) i Malmö med klassen. Vi kollade på teater (som typ, vänt mitt liv ut och in de senaste dagarna) besökte moskén och stiftelsen där dem tar hand om fattiga och drogande människor. Mycket trevligt och lärorikt  men jag håller på med en video om det redan så jag ska inte säga så mycket om det just nu ^^

Sedan idag (eller ja, "igår", klockan är över 12) så var Benjamin "Benny" Grünfeld i skolan och berättade igen. Redan hört honom i högstadiet ju, så jag var mentalt förberedd denna gången. Alltid intressant att få höra däremot.

Håller just nu på att rita, jobba med videor och ladda upp julkalender på min Youtube-kanal! Årets kalender är Dieselråttor & Sjömansmöss, och den valde jag eftersom det är 10 år sedan den gick på TV... Tio år sedan... Vart fan tar tiden vägen?

Har nu gått igenom mina Sherlock-gifs, och tänkte dela med mig. Jag kom i ett svagt skede för Sherlock igen, troligtvis eftersom mitt hjärta och mina äggstockar blivit helt vimsiga av kärlek av alla dess slag de senaste dagarna... Och nej, jag pratar inte sex, jag pratar ren idol-kärlek, som vanligt!


Åh, denna man ~ 
Med sina ögon
Sin mörka röst
Sina kindben
Sitt hår
Sitt otroliga sätt att skådespela

... Marry me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar